Din sikkerhed for godt håndværk

Altid minimum 10 års garanti jf. betingelser

Midtjysk Klimateknik samler på tilfredse kunder. Derfor, hvis du er utilfreds med den service, du har fået eller et produkt, du har købt, så skriv det endelig her og din henvendelse vil blive behandlet hurtigst muligt. Husk at beskrive din klage og angive kontaktinfo, så vi kan kontakte dig retur, når klagen er behandlet.

Hvis det mod forventning ikke er muligt at finde en løsning på en eventuel tvist, henviser Midtjysk Klimateknik dig til at kontakte byggeriets ankenævn. Dette er din sikkerhed for at blive behandlet retfærdigt.

Byggeriets ankenævn er ikke en retsinstans, men du kan regne med, at Midtjysk Klimateknik til enhver tid og så vidt det er muligt, vil følge afgørelser truffet her.

Den grundlæggende holdning i Midtjysk Klimateknik er, at konflikter og tvister altid løses bedst via konstruktiv dialog. Derfor skriv til os, hvis du er utilfreds – vi er til at snakke med!

Som nævnt samler vi på tilfredse kunder, og vi hører derfor også gerne fra dig, hvis du har ros eller lignende som styrker vores arbejdsglæde i hverdagen 🙂

Alle henvendelser behandles fortroligt og intet videregives til tredjepart uden din viden.